vrijdag 22 maart 2013

Waar Blijft Die Update

Ik realiseer me dat ik me al een tijdje stil heb gehouden - mijn excuses aan de blogvolgers die zijn overgebleven. 

Mijn laatste post van begin maart liet de prachtige, zonnige dag zien in Galesburg. Weken later is daar nog niet veel verandering in; de lente is ver te zoeken. Maar dat hoef ik geloof ik niet tegen jullie te zeggen. Global warming speelt haar rol goed. Om zelf wat op te warmen koos ik voor een week onder de Californische zon. Ik heb een inspannend trimester achter de rug, waar ik op het moment van herstel bij familie om me volledig op te laden voor mijn laatste tien weken op Knox College. Het is spring break, en wie weet komen er deze week nog andere posts, over bijvoorbeeld een basketbalwedstrijd in Chicago, terwijl ik probeer bij te kleuren in de zon... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten