vrijdag 12 oktober 2012

Een Nieuw Filmpje

Aangezien ik per se twee tennisrackets mee wilde nemen, mijn saxofoon en nog veel meer andere troep (grapje natuurlijk, mijn rackets en saxofoon zijn alles behalve troep), was er helaas geen plaats voor pianoboeken. Klassieke muziek gaat bij mij nogal moeilijk uit het hoofd, dus dat was even een probleem. Maar ik heb er een oplossing voor gevonden. Wil je het zien?

Sorry, mam, mijn hoofd staat er ook deze keer niet altijd en ook vaak niet helemaal op. Iemand was zo grappig om alle stoelen en lessenaars uit de oefenruimtes te verwijderen, waardoor de camera niet de beste reikwijdte tot zijn beschikking kreeg. En sorry voor de mensen die zich storen aan niet passende armbewegingen: ik had geen keus, anders zou de muziek moeten stoppen, en dat willen jullie ook niet. En ik ga me vast verontschuldigen voor de vreselijke fouten die ik verwijt aan mijn slechte ogen, waardoor ik de zwarte bolletjes op een ander streepje zie dan ik ze moet zien. Al met al, ik beloof meer te oefenen en dan krijgen jullie een tweede versie te zien.

Claude Debussy, Arabesque No. 1.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten