vrijdag 18 januari 2013

Post

Galesburg mag misschien wel afgelegen zijn van de grote steden, maar dat wil niet zeggen dat je me niet kan bereiken met een klein briefje in mijn postvak. Ik moet er de deur voor uit, maar dan krijgt mijn bull board wel wat. 

In de kelder van het grootste gebouw op campus bevindt zich het postkantoor van Knox. Kleine, gouden kluisjes staan daar massaal opgesteld, waarvan een kluisje jouw unieke code bevat. Vervolgens kijk je door het glasplaatje. "No mail today? Your love has gone away." Als er wel post ligt, mag je de unieke combinatie toepassen op het letterslot. Een paar keer naar rechts draaien, een paar kaar naar links, nog een keer naar rechts - klik. Voor pakketjes ga je naar het luik. Maar als je in de eerste week van een nieuw trimester meerdere moet ophalen, wees er vroeg bij, want je staat zo een uur in de rij.

Bij deze wil ik alle afzenders (tot nu toe) bedanken voor een kleurrijk prikbord - van Hengelo tot Karpathos, top!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten