zaterdag 22 september 2012

Allemaal Zwaantjes

Ik heb de vrijdagavond weer gehaald. Deze week voelde een stuk minder lang dan de vorige, maar dat betekent niet dat het minder vermoeiend was. Ik heb goede resultaten gehaald voor mijn quizzen, mijn tweede paper voor Cinematic Visions kwam gelukkig al veel makkelijker van mijn vingers af, maar ik heb ook tot de deadline nog zitten zwoegen voor mijn wiskunde opdracht. Maar hé, niets aan de hand. Nu heb ik het hele weekend de tijd om mijn eerste grote paper te schrijven, een quiz voor te bereiden voor Latijn en beginnen aan een nieuwe opdracht voor wiskunde. En er moet nog tijd zijn om bij te slapen, daar is weekend voor, natuurlijk.

Vrijdagavond, dus. Met acht suitemates kijken we een film, (500) Days of Summer. Ik wist dat ik niet erg op de hoogte ben van de nieuwste films, maar in deze suite ben ik het groentje op het gebied van films. In ieder geval moet ik deze film, die op het moment op de mini-tv (met behulp van de dvd-speler) draait, gezien hebben. Maar zoals jullie al begrijpen ben ik deze blog aan het schrijven. Sterker nog, voordat ik besloot mijn laptop te pakken, was ik bezig met vierkante, gekleurde papiertjes. Juist, zwaantjes. De hele tafel wordt bedekt door gekleurde zwaantjes en het zullen er nog meer worden. Ik ga ervoor zorgen dat mijn hele kamer vol wordt gestouwd met zwaantjes, om mijn roommate een plezier te doen. Zij heeft haar hele muur vol met foto's en andere spullen om de kale muren te versieren - ik heb niets. Gelukkig heeft m'n moeder punaises opgestuurd, zodat ik dingetjes op het spierwitte prikbord kan hangen (bijvoorbeeld kaartjes uit Hengelo...).  Verder ga ik mijn tennisracket nog een keer ophangen (niet aan het prikbord, geen zorgen), en zal ik de muren voorzien van zwaantjes. Zo veel gekleurde zwaantjes - effen zwaantjes en zwaantjes met patronen - dat we niet meer in onze kamer kunnen studeren zonder afgeleid te worden door die prachtdingen. En als mijn roommate op een avond iets te veel gedronken heeft, leer ik haar een liedje zingen van Peter Koelewijn. Dat zijn de plannen. Wanneer het zover is, krijgen jullie het uiteraard te zien. O, en wat die film betreft, ik kan alles tegelijk, dus geen probleem. 

Ik geef dus niet zo veel om kamerversiering. Vorige week was het echter de tijd om met z'n allen samen de suite te versieren. Ik had geen posters bij me om op te hangen. Ik heb wel vouwpapier bij me... 



Sponsored by M&M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten